6 månader.

Idag är det exakt ett halvår kvar till vår bröllopsdag. ♥
 
Månaderna bara rusar iväg! Jag är glad att jag var ute i så god tid med planeringen, för annars hade jag känt mig rätt så stressad just nu. Alla "stora" beslut är fattade, vilket känns bra. Däremot blir det fler och fler småsaker att göra med tiden, så jag räknar med att paniken ska komma krypande när som helst.
 
Men jag försöker hålla mig lugn, be om hjälp, och inkludera David mer. Det där med att släppa mitt kontrollbehov har visat sig vara rätt så svårt. Chockerande, I know.
 
Det vi fokuserar på just nu är att prata med alla som vi behöver hjälp av på bröllopsdagen- musiker, köksansvariga, serveringspersonal osv. Jag tycker det är lite småjobbigt att be folk om hjälp, för jag är rädd att de säger ja bara för att de inte vågar annat. Men jag uppskattar verkligen att så många har erbjudit sig att hjälpa till. Ni ska veta att vi inte tar det för givet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0