Bröllopsdagen- Del 3.

Festen.

När det gäller festen hade jag lagt ned mest tid på det estetiska. Det praktiska ordnades till stor del av värdparet, men även av gästerna. Därför var det mesta som hände under kvällen en överraskning för både mig och David, vilket var otroligt kul!
 
De höll kärleksfulla och roliga tal, visade pinsammabilder och videoklipp på mig och David som små, de höll i lekar, sjöng och spexade. De gjorde verkligen festen! Eftersom jag inte hade någon kontroll över vad som skulle hända på festen hade jag inte heller några som helst förväntningar på hur den skulle bli. Jag är dock otroligt nöjd med allt, och skulle inte ändra på någonting!
 
Maten har jag heller inga klagomål på. Huvudrätten gick åt som smör, efterrätten var himmelsk, och tårtan fick otroligt många komplimanger. Kökspersonalen skötte dessutom det praktiska helt galant.
 
Jag hoppas att alla våra gäster och på annat sätt inblandade personer förstår hur tacksamma vi är över dagen vi fick. Ni är guld värda! ♥


Kommentarer
Lilian

Ni verkar ha haft en underbar fin dag, grattis ännu en gång! Kram

2013-08-13 @ 12:38:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0