Bröllopsresan.

Förra veckan började jag fundera över allt jag ska göra nu i sommar, och lyckades skrapa ihop en rätt maffig lista. Förutom att jag ska planera mitt bröllop och gifta mig ska jag bland annat åka utomlands i början av sommaren, samt delta aktivt i min systers bröllop. Jag har även tagit på mig ett annat väldigt stort åtagande som jag snart kommer att berätta om på min vanliga blogg.
 
Nu tänker ni säkert: "Men vad klagar hon för, det där är ju bara roliga saker!".
Visserligen, men det är ändå saker som kräver oändligt mycket planering, och det mesta av planeringen måste ske nu medan jag fortfarande pluggar 100%.
 
För att inte utsätta mig själv för mer stress än nödvändigt har jag och David därför bestämt oss för att skjuta upp bröllopsresan, som vi hade tänkt åka på direkt efter bröllopet. Istället blir det en "weekend-resa" hemma i Sverige, sedan tar vi den riktiga bröllopsresan senare i höst. På det viset har vi något att se fram emot när det blir mörkt och kallt, och man kan behöva en liten D-vitamin-boost. :)
 
Känns som ett bra beslut!
 
Playan får vänta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0