Brudklänning- check!

Jag hade inte tänkt köpa en klänning i måndags när jag och min syster bestämde oss för att åka till Cinderella i helgen.
 
Jag hade inte tänkt köpa en klänning igår morse när jag vaknade.
 
Jag hade inte tänkt köpa en klänning när jag klev in i butiken.
 
Men vem tror ni kom hem med en klänning ändå? Jo- JAG!
 
Seriöst. Gårdagen var en av de mest omvälvande dagarna jag har upplevt på länge. Bara det faktum att jag, lilla Mikaela skulle prova en brudklänning kändes så..absurt! Det är ju något man bara hör talas om, eller som folk bara gör på TV! Desto mer förvirrad blev jag när ingen av de modeller jag hade fastnat för på Internet såg bra ut på mig. Istället föll jag för en klänning som jag aldrig ens hade prövat om inte hon som jobbade där hade bett mig göra det! Att min kära syster dessutom brast i gråt när hon såg mig i den gjorde att valet kändes ännu mer rätt!
 
Så ja. Nu är jag alltså med brudklänning. Och det känns både skrämmande och underbart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0