Smått och gott.

Jag har en tendens att vara ute i väldigt god tid.
 
Trots att det nu är över ett år kvar så har jag (och David) redan börjat köpa lite smått och gott till den stora dagen. Vid såna här tillfällen är ebay en riktig guldgruva. Det jag/vi har beställt hittills är:
  • Ett halsband med matchande örhängen
  • Hårsmycken
  • En "freebra" (axelbandslös BH)
  • En handväska/kuvertväska
  • En fluga till David
Allt detta för under 300 kr sammanlagt! Jag har fått hem allt utom BH:n, och det såg ut precis som förväntat!
 
 


Kommentarer
Jossan

Lägg upp bilder!!!!!

Svar: Haha, ja vi får se hur jag gör. ;D Jag vill ju att det mesta ska bli en överraskning för de som kommer på bröllopet, men jag kanske gör ett eller två undantag..^^
Mikaela Mellberg

2012-07-10 @ 12:28:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0