Mardröm.

Inatt hade jag min första bröllopsrelaterade mardröm.
 
För det första så såg jag inte ut som mig själv, utan som Tori Spelling från serien "Beverly Hills". Under själva festen så fick jag och David inte ens sitta bredvid varann, utan vi satt vid olika bord. Dessutom så var det mitt i alltihop någon som skrek rakt ut vad buffén hade kostat, och alla gäster blev förfärade över hur mycket pengar vi hade lagt ut på den.
 
Det känns oroväckande att jag har börjat drömma mardrömmar redan nu, 13 månader innan själva bröllopet, men jag får hoppas att det inte blir en vana.
 
Jag har ingen aning om var Tori Spelling kom in i bilden.


Kommentarer
Ida

Hon kom nog in i bilden för att hon (i serien) var tillsammans med David Silver och du ska gifta dig med en David ;) Trolig förklaring va?

Svar: Haha, det lät ju nästan logiskt! Så måste det vara! ;D
Mikaela Mellberg

2012-08-01 @ 19:55:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0