Freebra.

Igår hämtade jag ut min Freebra på posten.
 
För er som inte vet vad en Freebra är så kan jag berätta att det är en axelbandslös BH som man sätter på sig genom att klistra den direkt på bysten. Därmed slipper man synliga band över axlar och rygg. Perfekt om man ska ha en axelbandslös klänning, eller en med djup urringning i ryggen!
 
Jag har inte vågat testa den än dock. Det står i beskrivningen att den kan vara lite knepig att få på sig till en början när man inte har den rätta tekniken, så jag lär ju få öva lite innan den stora dagen.
 

(Det är alltså inte jag på bilden. Källa.)
 
Är det någon som har erfarenhet av en Freebra?


Kommentarer
Annelie

Jag har faktiskt använt freebra vid två tillfällen!

Första gången på balen och sen när jag var på ett brölopp! ;)

Den är faktiskt jätteenkel att ta på och av och sitter hur bra som helst!! På balen hade jag på mig den hela dagen och den satt!

De enda som man ska tänka på är att när du använt den en gång så kan klistret bli lite sisådär, men då är de bara att tvätta av den med yes-diskmedel och ljumet vatten och sen låta den torka! Sen är den som ny! ;)

KRAM!

Svar: Åh, tack så mycket! Nu känner jag mig lite lugnare faktiskt. ;D Kram!
Mikaela Mellberg

2012-07-12 @ 11:47:00
URL: http://alovgren.blogg.se
Kriko

Jag har också erfarenhet av det!
den fungerar inte speciellt bra om du har hårigt bröst, fäster väldigt dåligt då faktiskt..
så mitt tips är att(om nu så är fallet) du ska vaxa bröstet så att den fäster mot huden!


Svar: Haha, det ska jag tänka på! XD
Mikaela Mellberg

2012-08-08 @ 11:34:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0