Det närmar sig...

Tiden går så fort att jag inte hänger med. Den här våren bara försvann, snön gick upp i rök, och april...hade vi ens april i år? Det är hur som helst mindre än tre månader kvar till vårt bröllop nu. Många "stora" punkter har redan bockats av (festlokal, kyrka, präst, musiker, kläder osv), men det är fortfarande mycket kvar att göra. Här närmast väntar att köpa min vigselring, samt lägga en beställning på bröllopstårtan.
 
Något annat som börjar närma sig är slutdatumet för att anmäla sig till bröllopsfesten (den 10/6). Hittills har ungefär 40 av 78 gäster anmält sig, så vi hoppas att det kommer trilla in en hel drös med anmälningar innan dess. Annars blir det en aningens mindre bröllopsfest än vi hade räknat med. Men det går väl det med. :)
 
Om mindre än två veckor slutar jag skolan för den här terminen, så efter det blir det bröllopsplanering 24/7! Tror ni jag längtar eller? :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0