Ringarna.

En viktig aspekt av ett bröllop är ringarna.
 
Till skillnad från mycket annat relaterat till bröllopet så ska ju dessa räcka längre än en dag. De ska följa med dig resten av livet! Därför tycker jag att ringarna är något man inte ska snåla med. Satsa på kvalitét, och gärna något tidlöst.
 
Jag ska vara helt ärlig mer er. Ett tag var jag inne på att köpa en ring med ametister, det vill säga lila stenar, istället för vanliga vita diamanter. Det hade säkert varit kul ett tag, men jag insåg att jag förmodligen skulle ledsna på det. Bara för att jag älskar lila nu behöver ju inte betyda att jag alltid kommer göra det, right?
 
Därför valde jag istället en ring i palladium (samma metall som våra förlovningsringar) med 16 infattade diamanter runt halva ringen. And I love it! ♥
 
Min vigselring såväl som våra förlovningsringar är beställda från kodega.se.
 
 
 
 
 
Foto: Sandra Burström, ljuvafoto.se
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0