Förberedelserna.

Förberedelserna började hemma hos sminkösen, Elin.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Därefter gjorde Sandra mitt hår, innan det blev dags för mig att byta om.
 
Och min klänning..min älskade klänning. ♥ Den gjorde sig precis lika bra i verkligheten som på bild!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag var klar gick jag iväg för att inte råka se David och hans
marschalkar som skulle byta om och fotas på samma ställe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Man kan se vem som är min bror åtminstone.
 
Alla marschalkar matchade varandra SÅ fint i sina gröna slipsar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskade, stiliga David. ♥
 
 
Foto: Sandra Burström, ljuvafoto.se
Del 2 kommer...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0