no first look.

Jag och David bestämde oss ganska tidigt för att vi inte ville se varandra innan vigseln.
 
Det ångrar jag verkligen inte, för det gjorde vårt möte i kyrkan så mycket mer speciellt. Jag hade varit med när David köpte sina kläder, men aldrig sett honom helt påklädd med accessoarer och allt. David hade inte sett min klänning över huvud taget, och han visste inte hur jag skulle ha mitt hår. Därför blev vi båda överraskade på ett eller annat sätt!
 
Istället för att ta "First-look"-bilder som dem som väljer att se varandra innan vigseln, valde vi att ta dessa bilder nedan. Vi stod alltså på varsin sida om en vägg, utbytte några nervösa ord och tog ett kort farväl innan vi skiljdes åt innan vigseln.
 
Det kanske inte syns på bilderna, men vi var galet nervösa båda två..♥
 
 
 
 
 
Foto: Sandra Burström, ljuvafoto.se
Del 5 kommer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0