Framtidsplaner.

Det har nu gått tre dagar sedan jag blev Fru Mellberg.
 
Jag har varit galet trött sedan dess. Trodde aldrig att det skulle ta så lång tid att återhämta sig! Hur som helst. Det är trevligt att vara gift. Jag är bara inte van vid att ha så lite att tänka på, men det är ett kärt besvär. ;)
 
Nu undrar kanske en del av er vad som ska hända med den här bloggen, nu när bröllopet är över. Till er kan jag säga att bloggen kommer avvecklas i sinom tid, men inte just nu. Först vill jag berätta för er hur det gick, samt gå in på detaljer som jag inte ville avslöja innan bröllopet. När vi får bilderna från fotografen (a.k.a min syster Sandra) kommer även dessa att läggas upp här.
 
Så än är det inte över!
 
Vi börjar med en följetång i tre delar, där jag helt enkelt går igenom dagen. Dels för dem som inte var där, och dels för att jag själv ska kunna gå tillbaka i framtiden och friska upp mitt minne. Känns som att det är smart att skriva det nu medan jag fortfarande minns alla detaljer.
 
Stay tuned for "Del 1"!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0