En månad.

Idag är det prick en månad kvar till bröllopet.
 
Är det bara jag som tycker att tiden har gått sjuuuukt fort? Det känns som att det var nyss jag startade bloggen, men det var exakt ett år sedan igår. Galet.
 
Just nu tycker jag att vi ligger ganska bra till med förberedelserna. Som ni kanske har sett här på bloggen är det mycket pysslande, vilket är roligt men samtidigt tidskrävande. Om någon känner sig manad kanske vi kan anordna en pysselkväll nästa gång jag kommer hem? ^^
 
Något som är lite frustrerande just nu är att min vigselring inte har levererats än. Den skulle ha kommit igår enligt budföretaget, men den kom aldrig. Jag är orolig att den har försvunnit, men när jag ringde sa de bara att det "måste ha blivit någon miss" och att de skulle komma med den imorgon istället. Håll tummarna för det, annars vet jag inte vad jag gör.
 
 


Kommentarer
Ellen

Du vet att jag är på när det gäller pyssel! :)

2013-07-10 @ 15:33:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0