Update.

Nu är det drygt ett halvår sedan jag startade den här bloggen.
 
Ett halvår alltså- så sjukt fort det har gått! Men det har hänt mycket på dessa sex månader. Jag har slutat på mitt jobb, jag har börjat plugga på universitetet, jag har flyttat till en ny stad, jag har flyttat igen (denna gång ihop med David), osv osv.
 
Därför är det kanske inte så konstigt att jag bara har hunnit skriva ett 30-tal inlägg här. Samtidigt var jag ju ute i väldigt god tid, så det har inte funnits så mycket att skriva om egentligen. Men nu är vi inne på 2013. Nu börjar det faktiskt närma sig! Därmed tror jag att jag kommer bli mer aktiv här, och hoppas att ni vill fortsätta följa med på vår resa till den stora dagen!
 
Vi börjar med ett litet inspirationsinlägg alldeles strax...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0