Hindersprövning.

Nu har vi precis fyllt i vår hindersprövning.
 
Det var rätt så spännande, och det märktes att vi båda blev nervösa. Det blir man väl alltid när man ska fylla i viktiga papper med bläck, och det här dokumentet är nog ett av de viktigaste vi kommer att fylla i på länge. Först råkade David kryssa i att han hade varit gift tidigare, så vi fick lov att skriva ut ett nytt papper. Sedan skrev jag fel på mitt personnummer, så vi fick lov att börja om igen. Fail. Men jag skyller på "stundens allvar". ;)
 
Nu är det i alla fall gjort! Vi passade även på att skicka in en blankett för efternamnsändring. Känns helt sjukt att jag bara kommer heta Israelsson i typ tre månader till..iiiih! ^^
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0