Min bröllopsblogg.

Välkomna till min "nya" blogg kära vänner!
 
Nu är det så att jag och min kära fästman David har bestämt oss för att gifta oss i augusti nästa år!
Det var länge sedan som vi bestämde oss för vilken månad vi ville gifta oss i, men ganska nyligt som vi beslutade oss för vilket år. Lite bakvänt kan tyckas, men det funkade bra för oss. ;)
 
Här kommer jag att blogga om min inspiration, planeringen och alla göromål som kommer behöva uträttas inför den stora dagen. Jag kommer fortsätta att blogga på adressen mikaelaisraelsson.blogg.se, men allt bröllopsrelaterat kommer endast att publiceras här.
 
Hur som helst- ni är mycket välkomna hit, och jag hoppas att ni ska kunna få ta del av min inspiration, samt ge mig lite av eran! Det blir nog bra detta. :)


Kommentarer
Ellenpellen

Åh, vad rooooligt!! :D

2012-07-09 @ 08:58:34
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se
Laila Skivik

Va kul. Grattis kram

2012-07-09 @ 09:15:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0