Lådan.

Idag är första dagen på mitt efterlängtade sommarlov, vilket betyder bröllopsplanering på heltid från och med nu! Jag klev upp tidigt och började med att rensa min bröllopslåda, där jag sparat lite smått och gott under det senaste året. Små lappar med idéer, bröllopstidningar och tillbehör som ska användas på den stora dagen. Så kul att se hur mycket tankar som har ändrats sedan jag började fylla den!
 
En del saker jag hittade är sådant jag köpte för länge sedan, och som vi inte kommer kunna använda eftersom vi har valt en annan stil på bröllopet eller hittat saker som passade oss bättre. Därför har jag tänkt lägga upp ett inlägg senare med sådant som jag tänker sälja. Så håll utkik efter det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0