Bröllopshemresa.

Ojoj, vilken dag! Gårdagen alltså (det hann visst bli en ny dag innan jag skrev klart detta inlägg). Dagen började med bröllopsplanering, pyssel och några bröllopsrelaterade ärenden uträttades. Vid lunch fick jag ett superroligt besked (två goda vänner till mig ska bli föräldrar i december- yay!) vilket höll mitt humör uppe i flera timmar.

På eftermiddagen blev det dags för en fyra timmar lång bussresa hem till Bygdeå. Jag hann bara kliva av bussen innan mamma och pappa kom och hämtade mig för att åka och kolla in lite detaljer kring vår festlokal. Anledningen till att jag åkte hem var för att göra sådant som inte kan ordnas från Luleå, så jag måste troligen stanna här tills mitten av nästa vecka.

Imorgon blir det pysselkväll med min bästa vän och hennes syster! Det är GRYMT välbehövligt, och ska bli galet kul! Kanske lägger upp lite bilder från kvällen om jag kommer ihåg det. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0