Hatten av för Tailorstore.

Som jag nämnt tidigare så beställde jag nyligen en skjorta till David från tailorstore, avsedd för bröllopsdagen. Förra veckan levererades den, men till vår stora besvikelse passade den inte! Den var för liten. Jag vet ärligt talat inte om det var jag som mätte honom fel eller om det helt enkelt hade gjorts en miss i tillverkningen, men något måste i alla fall ha gått galet.
 
Hur som helst. För några dagar sedan skickade jag ett mail till tailorstores kundtjänst, där jag beklagade mig över att skjortan inte motsvarade våra förväntningar och var alldeles för liten.
Här nedan ska jag beskriva vad tailorstore gjorde:

- De svarade först och främst på mitt mail mindre än ett dygn efter jag skickat det (ovanligt!).
- De beklagade sig över att skjortan inte passade, och bad mig skicka en bild på när David hade skjortan på sig.
- Det gjorde jag, och fick även denna gång ett svar inom mindre än ett dygn. Där gav de tips på exakt hur jag skulle ändra måtten för en bättre passform, och bad mig spara dessa mått på min profil hos dem.
- När jag gjort det fick jag ännu ett mail där de sa att jag skulle få pengar insatta på ett "tillgodo-konto" hos dem, för att kunna beställa en ny likadan skjorta med de nya måtten.
- Jag frågade då vilken summa det skulle bli, i och med att jag hade använt en rabatt när jag köpte den första skjortan. De sa då att jag skulle få en summa motsvarande skjortans ORIGINALPRIS, samt RABATT och FRI FRAKT!!
- Skjortan som inte passade behövde jag dessutom inte ens skicka tillbaka, utan fick behålla den (eller skänka den till välgörenhet som de föreslog :P).

Så, hatten av för tailorstore. Jag kunde verkligen inte ha bett om bättre service!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0