Tre buketter.

Att välja ut min bukett kommer bli knepigt.
 
Det beror väl dels på att jag ännu inte vet vilka färger jag vill att bröllopet ska gå i, men främst på att jag inte vet ett skvatt om blommor. Jag vet inte vilka som finns, vilka som blommar när, vilka som passar med vilka, vilka som är tåliga nog att ha i en buket osv osv..
 
Det jag vet är att jag inte vill ha en stor och pampig. Det känns helt enkelt inte som jag. Jag skulle hellre vilja ha en lite mindre, enklare bukett- gärna med blommor som inte är så vanliga (röda rosor går alltså bort). Nedan har jag samlat några bilder på buketter som tilltalar mig.
 




 
Rösta på din favorit i kommentarsfältet!
 
Vet du dessutom vad någon av blommorna
kallas så får du gärna skriva det med. ;)


Kommentarer
Rakel

Alla var jättefina, men jag gillade den i mitten och den sista! Det såg ut som pioner i den andra buketten och dom är ju superfina! :) Sen finns det en blomma i den sista buketten som är jättefin, men den vet jag inte vad den heter!

Svar: Ja jag gillar dem med, men pioner blommar i juni och vi ska gifta oss i augusti..men de kanske finns i butikerna då i alla fall? Vilken av dem syftade du på? ^^
Mikaela Mellberg

2012-07-14 @ 11:58:34
URL: http://photographer.bloggplatsen.se
Emma

Ta med bilden/erna in på interflora i centrum och prata med den äldre damen. Hon gjorde min bukett och var jätteduktig på blommor och inspiration. När ska ni gifta er? Pioner blommar i juni. Vet du hur klänningen ska se ut? För det lättaste är att ta buketten sist... Kul! Jag vill oxå planera ett bröllop igen ;) Fast utan att gifta om mig förstås :)

Svar: I augusti, så jag vet inte om butikerna har pioner då. Eller?
Jo jag har en ganska klar tanke på det, men jag kommer nog ändå att vänta tills på slutet innan jag bestämmer mig för hur den ska se ut..! :)
Mikaela Mellberg

2012-07-14 @ 13:36:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0